سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شما را به دوری از هوس سفارش می کنم که هوس به کوری فرا می خواند و آن گمراهی آخرت و دنیاست [امام علی علیه السلام]
مشخصات مدیروبلاگ
 
خاتون[3]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

بازی فوق العاده Saints Row 2 اولین بازی مشابه بازی های GTA است که برای گوشی های موبایل به بازار عرضه شده است. این بازی با گرافیک بسیار بالا برای اجرا شدن به حجم بالایی از حافظه اجرایی گوشی نیازمند است. که با فرمت جاوا توسط سایت آپیا دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.قابل نصب بر روی گوشی های :با اندازه تصویر 128x160 - 176x208 - 176x220 - 240x320پیکسل دانلود  |  حجم فایل : 1052 kb رمز فایل : www.apia.pib.ir  کپی برداری تنها با ذکر منبع مجاز است.کلمات کلیدی : Saints Row 2 برای موبایل , بازی جاوا , بازی Saints Row 2 به سبک GTA , لذت واقعی با این بازی , جاوا
  
  

نرم افزار ساخت Ebook فارسی برای موبایل که با نام پرنیان معرفی شده است جهت ساخت نرم افزار و کتاب های تحت موبایل به کار برده می شود. نرم افزار تمام فارسی که هم اکنون معرفی می شود شامل هزاران اس ام اس و جملات زیبا می باشد که در یک مجموعه جمع آوری شده است. این نرم افزار دارای صفحات فارسی است که حتی در صورت عدم پشتیبانی گوشی موبایل شما از زبان فارسی قابل مشاهده است.


نرم افزار مجموعه اس ام اس , جملات زیبا برای موبایل -  www.Ir-Tci.org


 نرم افزار قابل نصب بر روی کلیه گوشی های موبایل است.
 دانلود - با حجم 115 کیلوبایت
 پسورد : www.ir-tci.org  ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )


  
  

همواره کاربران گوشی های سامسونگ از کمبود بازی برای این گوشی ها ناراضی بوده اند. مجموعه 40 بازی متنوع با موضوعات مختلف به صورت فول ورژن برای گوشی های سامسونگ در سایت تخصصی موبایل در دسترس است.


Samsung GamePack - www.Ir-Tci.org


 کلیه ی بازی ها به همراه فایل jad عرضه شده است.
 دانلود - با حجم 2.87 مگابایت
 پسورد : www.ir-tci.org ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >