سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از نوف بکالى روایت است که شبى امیر المؤمنین ( ع ) را دیدم از بستر خود برون آمده نگاهى به ستارگان انداخت و فرمود : نوف خفته‏اى یا دیده‏ات باز است ؟ گفتم دیده‏ام باز است . فرمود : ] نوف خوشا آنان که دل از این جهان گسستند و بدان جهان بستند . آنان مردمى‏اند که زمین را گستردنى خود گرفته‏اند و خاک آن را بستر . و آب آن را طیب . قرآن را به جانشان بسته دارند و دعا را ورد زبان . چون مسیح دنیا را از خود دور ساخته‏اند و نگاهى بدان نینداخته . نوف داود ( ع ) در چنین ساعت از شب برون شد و گفت این ساعتى است که بنده‏اى در آن دعا نکند جز که از او پذیرفته شود ، مگر آن که باج ستاند ، یا گزارش کار مردمان را به حاکم رساند ، یا خدمتگزار داروغه باشد ، یا عرطبه طنبور نوازد ، یا دارنده کوبه باشد و آن طبل است . [ و گفته‏اند عرطبه ، طبل است و کوبه ، طنبور . ] [نهج البلاغه]
مشخصات مدیروبلاگ
 
خاتون[3]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

» Neave Strobe سایتی ا‌ست که شما بعد از وارد شدن به آن و دیدن 30 الی 40 ثانیه از تصاویری که برای شما پخش می کند وضعیتی شبیه به توهم به شما می بخشد! شما چیزهایی می بینید که بقیه در حالت عادی نمی بینند ، تعجب نکنید مراحل کار بسیار ساده است.

تجربه واقعی توهم! - FREES.BLOGFA.COM
- مراحل کار:
 
»» اول به این سایت رفته و سپس روی click me to get trippy کلیک کنید و 30 الی 40 ثانیه به تصاویری که برای شما پخش می شود خیره شوید.سپس به دیگر صفحات مرورگر خود یا اطراف خود نگاه کنید ؛ فکر کنم برای شما هم  تجربه جالبی ست نه؟

موفق باشید.

===منبع:رایگانها


91/4/5::: 10:10 ص
نظر()
  
  

آیا شما نیز جزو سرمایه دارانی هستید که
در گرفتن تصمیم جدید برای سرمایه خود دچار مشکل شده اید ؟ در این مقاله به
معرفی امنترین کشور های جهان برای سرمایه گذاری از نظر مجله فوربس می
پردازیم.

سرمایه گذاری

مجله مشهور فوربس در آخرین شماره خود به معرفی امن ترین و بهترین کشورهای جهان برای سرمایه گذاری و تجارت پرداخته است.

 


 



91/4/5::: 10:10 ص
نظر()
  
  

ضرب و شتم داور لیگ دسته اولی در تالش



  
  
   1   2   3   4   5   >>   >