سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و روایت شده است که امام علیه السلام کمتر به منبر مى‏نشست که پیش از خطبه نگوید : ] مردم از خدا بترسید که هیچ انسانى بیهوده آفریده نگردیده تا به بازى پردازد ، و او را وا ننهاده‏اند تا خود را سرگرم بى‏فایدت سازد ، و دنیایى که خود را در دیده او زیبا داشته جایگزین آخرتى نشود که آن را زشت انگاشته ، و فریفته‏اى که از دنیا به بالاترین مقصود نایل گردیده چون کسى نیست که از آخرت به کمترین نصیب رسیده . [نهج البلاغه]
مشخصات مدیروبلاگ
 
خاتون[3]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

آموزش الکترونیک و راههای مختلف استنفاده از تکنولوژی برتر در امر آموزش دانش آموزان و دانش جویان از اموری است که روز به روز بیشتر مورد توجه مسئولین این حرفه ها قرار می گیرد و اهمیت این روش جدید را کمتر عقل سلیمی کمرنگ می داند .

در این بین آزمون های الکترونیک نیز به تدریج جای آزمون های کاغذی سنتی را خواهند گرفت و در میان همگان در تمام دنیا رایج خواهد بود و منحصر به کشور های پیشرفته نخواهد بود .

Web Questionnaire نام نرم افزار بسیار مفید و قدرتمندی از سری محصولات آموزشی و طرح آزمون الکترونیک شرکت CompressWeb است که به کاربران امکان طرح و ساخت یک آزمون تمام الکترونیک و انتشار آن بر روی یک وبسایت را می دهد ! بدین ترتیب در کمترین زمان و بهترین بازده قادر به برگزاری آزمونی فراگیر و بدون محدودیت مکانی باشید !

 پاسخ های این آزمون الکترونیک به طور مستقیم به ایمیل تعیین شده ی شما فرستاده خواهد شد .

ویژگی های کلی نرم افزار Web Questionnaire 4.0: بی نیاز از هر گونه دانش برنامه نویسی و بی نیاز از نصب هرگونه اسکریپت و یا دیتابیس سرور ، ساخت سوالات به صورت صفحات HTML و در محیطی بسیار ساده ، دارای بیش از 30 تمپلات آماده برای آسانی کار کاربران ، قابلیت دریافت تعداد نامحدودی پاسخ برای برگه ی سوال امتحانی ، سازگاری کامل با نرم افزار های Outlook/Outlook Express/Eudora در پاسخ سوالات تشریحی ، تنظیم رنگ , فونت, حاشیه و .... در برگه ی پاسخ ، استخراج گزارشات کامل امتحانی به صورت فرمتهای Excel/CSV و....



  
  
دانلود آخرین نسخه آنتی ویروس نود 32 به همراه فایلهای آپدیت
با سلام خدمت تمامی دوستان عزیر
شاید تا به حال به دنبال آنتی ویروسی قدرتنمند بوده اید تا بتوانید از شر تمامی ویروس های مزاحم سیستم خود خلاص شوید.
و شاید هم نگران این موضوع بوده اید که ای کاش آنتی ویروسی داشتید که به همراه تمامی آپدیت های روز نصب شود و دیگر نیازی به ساعتها صبرکردن برای آپدیت شدن نیاز نداشته باشید - البته اگر ویروس های مزاحم به شما اجازه اتصال به اینترنت را بدهند.
با استفاده از این نسخه آنتی ویروس نود32 که کاملا شناخته شده است و نیازی به معرفی آن نیست دیگر نگران مسائل بالا نیستید و میتوانید همیشه آنتی ویروسی آپدیت داشته باشید این آنتی ویروس ورژن خریدنی آن میباشد که با دیگر ورژن های عرضه شده کاملا تفاوت دارد و برای رضایت شما کاربران برای اولین بار در جزیره دانلود به طور رایگان قرار گرفته است در حالی که همین آنتی ویروس برای شرکت ها و ادارات دولتی تا 100 هزار تومان هم هزینه در بر دارد .

ویژگی های این نسخه عبارتند از:
1- نصب اتوماتیک آنتی ویروس نود32 به همراه فایلهای آپدیت
2- عدم کاهش سرعت سیستم
3- آپدیت اتوماتیک و سریع به محض اتصال به اینترنت
4- عدم تغییر در نسخه اصلی نود32
5- مناسب و بسیار کارامد برای تمامی شرکتها و کارخانجات (تست شده)
6- دارای راهنمای فارسی برای ویروس یابی و چگونگی نحوه آپدیت
7- .قابلیت آپدیت نسخه های پیشین بدون نیاز به اینترنت (آپدیت آفلاین)
دوستان توجه داشته باشند این نرم افزار توسط آقای مهندس تاجی کامل شده و جزیره دانلود این نرم افزار قدرتمند رو با اجازه ایشان برای اولین بار به صورت رایگان برای دانلود شما عزیزان قرار داده است دوستان وبمستر خواهشی که داریم این است که ذکر منبع رو بخاطر زحمات کشیده شده از یاد نبرند . در ضمن این پست به مدت 1 هفته در بالای سایت به صورت ثابت قرار خواهد گرفت

http://www.dl.p30island.com/power2009/other/nod32.jpg


  
  
windows_xp_portable_p30download.com.jpg
حتماً تا به حال برای شما این مورد پیش آمده است که ویندوزتان خراب شده باشد و نتوانسته باشید وارد ویندوز شوید و یا به دلیل ویرورسی شدن سیستم، ویندوز شما بقدری کند شده باشد که عملاً قادر به انجام هیچ کاری نبوده باشید. متاسفانه در اینگونه مواقع هیچ راهی بهتر از نصب مجدد ویندوز نیست اما مشکل دیگر مدت زمان طولانی نصب و راه اندازی ویندوز است و در مواقع ضروری که شما احتیاج به دسترسی به هارد دیسک خود دارید نصب مجدد ویندوز گزینه ی مناسبی نخواهد بود. در اینگونه شرایط اضطراری دیسک های زنده (بی نیاز به نصب) به عنوان یک سیستم عامل موقت میتوانند به شما در دسترسی به اطلاعات روی هارد دیسک تان کمک فراوانی کنند. دیسک های زنده (بی نیاز به نصب) اولین بار برای سیستم عامل لینکوس عرضه شداند و بدلیل انعطاف پذیری بالایی که این سیستم عامل با امکانات سخت افزاری متفاوت دارد. توزیع های متفاوتی از لینوکس به صورت دیسک زنده عرضه شد و مورد استقبال کاربران قرار گرفت. از دیر باز کاربران ویندوز نیز خواهان دیسک زنده ای از ویندوز بوده اند تا بتوانند بدون نیاز به نصب ویندوز، از آن استفاده کنند. شرکت مایکروسافت هنوز هیچ گونه ویندوز زنده ای به بازار عرضه نکرده است ولی بسیاری از برنامه نویسان و علاقه مندان توانسته اند فایل های ویندوز را به گونه ای تغییر بدهند که قادر به اجرا ویندوز تنها از روی سی دی و بدون نیاز به نصب باشد و نسخه های مختلفی از این دیسک های زنده با امکانات مختلفی منتشر شده است.

Windows XP 2009 USB Stick کوچکترین ویندوز ایکس پی همراه است که آماده دریافت می باشد.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >